स्वयम्भुनाथ स्तुपा

नेपालमा बौद्ध प्रथाको एक प्रकारको वर्गीकरण छ, स्थानीय नेवार व्यक्तिको बौद्ध धर्म, हुनसक्छ पुरानो बौद्ध धर्मको साथ पहिचान हुन सक्छ जुन एक हजार वर्ष अगाडि भारत बाहिर जान्छ; शेर्पा, तामाng र तिब्बती व्यक्तिको बौद्ध धर्म र थेरावादिन वा दक्षिणी बौद्ध धर्ममा आधुनिक समयको आक्रमण। केन्द्रिय मान्यता र अभ्यासहरू यसको संस्थापक राजकुमार सिद्धार्थ गौतमको मौसममा फर्किन्छ जुन दक्षिणी तराईको लुम्बिनीमा 534 बीसीमा गर्भधारण गरिएको थियो। 29 बर्षको उमेर सम्म, युवा शासक आफ्नो बुवाको शाही निवासमा कवचको अस्तित्व थियो, आफ्नो शाही निवास डिभाइडर बाहिर संसारको मुद्दाहरूको बारे मा पूर्णतया बेहोश थियो। एक दिन उनले आफ्ना सारथिलाई उनलाई शाही निवास बाहिर लगनका लागि मनाए, जहाँ एक वृद्ध, दुर्बल मानिस, लास र अर्धव्यापी देखेर उनी स्तब्ध भए।

स्वयंभूनाथ स्तूप काठमाडौं उपत्यका वास्तुकलाको एक मुकुट चमक हो। यो पूर्णतया अनुपातिक स्मारक सेतो धुने गुम्बजबाट गिल्डेड स्पायरसम्म उक्लन्छ, जहाँबाट बुद्धका चार आइकोनिक अनुहारहरू घाटीभरि मूल दिशामा हेर्छ। २०१ को भूकम्पले उक्त साइट गम्भीर रूपमा हल्लाएको थियो, तर मुख्य स्तूपले मात्र सतही क्षतिलाई निरन्तरता दियो। स्तूपको सम्पूर्ण संरचना गहिरो प्रतीकात्मक छ: सेतो गुम्बजले पृथ्वीलाई प्रतिनिधित्व गर्दछ, जबकि टायर्ड, धरहरा जस्ता संरचना चरणहरू निर्वाणको प्रतीक हो। छेड्ने आँखा मुनि नाकजस्तो स्क्ग्गल वास्तवमा नेपाली नम्बर एक हो, यसले एकतालाई दर्शाउँछ, र माथिको तेस्रो आँखाले बुद्धको अवलोकन गर्ने अन्तरदृष्टि दर्शाउँछ। केन्द्रीय स्तूपको आधार पवित्र मणि ओम मणि पद्मे हम ('कमलको रत्नमा जय हो') को साथ प्रार्थना गरिएको पा whe्ग्राले घेरिएको छ। तीर्थयात्रीहरू स्टुपा घुमाउने एक-अर्कालाई स्पिन गराउँछन्। स्तूपको माथि फडफडिरहेका हजारौं प्रार्थना फ्ल्यागहरू छन्, यस्तै मन्त्रहरूसहित, जुन वायु घोडाले स्वर्गमा लगेको बताइएको छ। स्तूपको आधार वरिपरि अलंकृत बाहिरी भागहरूमा पाँच ध्यानी बुद्ध - वैरोकना, रत्नसम्भव, अमिताभ, अमोघसिद्धी र अक्सोभ्या प्रतिनिधित्व गर्ने मूर्तिहरू र उनीहरूको पत्नी हो। यी देवताहरूले बौद्ध ज्ञानका पाँचवटा गुण प्रतिनिधित्व गर्छन्।